10 תשובות
אני מאמין שאנחנו צריכים לחתור לשוויון בין המינים מתוך נקודת מבט ש-2 המינים סובלים מאפליות נקודתיות, ולא מכך שיש מין אחד שהוא ה"קרבן" ושני שהוא ה"מדכא".
מסכים מאוד
ומקווה שזה יפסיק
את צודקת
כמו שאמרו מעליי צריך שווין בין המינים,למרות שזה לא כל כך הגיוני אבל החברה צריכה לשאוף לשווין מגדרי.
לפינמזם יש בעקרון בסיס יפה של שווין.אבל אנשים לקחו את זה קיצוני.מדי.פמינזם כיום זה האישה נעלה מהגבר והגבר הוא חיית אדם שצריך לרסן.אני ממש נגד זה בגלל שפמינזם מקטין גברים ולא נותן להם קול מבטל אותם(זה עושה מה שנוא עליך).נצא מזה שרוב הפנמיסטיות מתנהגות בצורה לא הולמת,ולא מדברות בצורה מתורבת.הדבר גורם לאנשים לפחד מהם(ובצדק).
גם בלי קשר אני לא מסכימה עם הפמיניזם כי אני לא חושבת שגברים ונשים שווים. אבל כיום זה באמת כבר הפך לאפליה של הגברים.
אני לא מסכימה.... בשביל שאנשים יבינו את המסר שאנחנו רוצות להעביר צריך לעשות הרבה רעש ובלגן (כדי לבלות ), ולפעמים תופסים את זה הדברים אחרים המסר שרצו להעביר (אגב יש גם גברים פמיניסטים).
יש הבדל בין לעשות רעש ובלגן לבין להיות נגד גברים
והרבה מאוד נשים שקוראות לעצמן פמיניסטיות כיום הן נגד גברים
אני מסכימה, צריך להיות שיוויון בין נשים לגברים ובכללי בכל הקבוצות באוכלוסייה כי זה יוצר אווירה יותר טובה
אני באמת מאמין שהפמניסטיות שמורידות מערך הגבר הן לא הרוב הן פשוט עושות הכי הרבה רעש, ברי דעת לא אמורים להתחשב בדעתן ולחתור לשוויון מוחלט בין המינים ולא לשלטון של מין אחד.