התחברות
הרשמה
יש לי עוד מעט שיעור לייב באפליקציית זום, צריך מצלמה בנפרד על המחשב או שזה דרך המצלמה שכבר על הלפטופ??
25 במרץ 2020, 17:55
מצלמות
מחשבים ניידים
לפטופ
מצלמות אינטרנט
זום
2 תשובות
דרך המצלמה של הלפטופ
S
Simpit
המצלמה שעל הלפטופ
c
cold
באותו הנושא:
יואוו עלה לי רעיון!, צריך לעשות תאפשות לעשות לייב בווצאפ, מה דעתכם?!
איך קוראים לאפליקציה כזאת שאפשר לראות שידורי לייב שאנשים מצלמים בלייב?
יש אפשרות כזאת באינסטגרם לעשות לייב בלי שלמישהוא מסויים יופיע שעשיתי לייב?
איזה תוכנה צריך להוריד כדי לעשות לייב במחשב ביוטיוב?
כמה עוקבים צריך כדי לעשות לייב בטיק טוק?
יש כאן מישהי ארמי או פשוט משהע שיודעת איך להשתמש באפליקציית וי לייב ?
אם אני מחוברת למישהו באינסטה ואני עודה מאצלו לייב זה מראה כאילו הוא עושה לייב?
אי אפשר לעשות צאט לייב באומיגל בפלאםון מבלי להוריד את האפליקציה?
איך קוראים לאפליקציה הזאת שמקליטה מהאינטגרם/לייב סרטון?
איזה תוכנה צריך להוריד בשביל לעשות לייב בטיק טוק?
יש כאן מישהי שיודעת איך להשתמש באפליקציית וי לייב?