5 תשובות
כן תמיד. לכולם
כן זה הגיוני
לא את צריכה ללכת לרופא לבדוק את זה
-./
יש את זה להרבה אנשים

אבל עדיין, זה לא תקין.
אם אתה שותה מים בתוך האוכל זה כנראה בגלל זה
לא בריא בכלל...
גם לי יש אתזה
זה טבעי
בדרכ אחרי כמה שעות זה עובר