14 תשובות
אם יהיה עדיין חופש, אז כנראה אלך לחוף ים עם חברים
אלך לים
אני הולכת לקנות כל מה שקיים עם העשרים שקל שאולי יש ליי
-./
שעווה חחח
אנונימית
ניפגשת סוף סוף עם חבר שלי ועם חברים שלי , ובכללי קבענו לעשות קמפינג בים כשזה יגמר
יחגוג יום הולדת שלי עם חברות
בגלל המצב אני לא יכולה לחגוג
לא נשארת בבית יותר זה בטוח
נפגש עם חברים
אפגש עם החברים שלע
אפגש עם מלא חברים ואזמין סושיי
אנונימית
אטוס לאנשהו בטוח.
ארוץ
נפגשת עם חברות