3 תשובות
האמת שכן אני ממש מבינה אותך.אבל באמת שהבנתי שאם אני נותנת הכל ויוזמת שיחות ואכפת רק לי אז אולי הקשר הזה חשוב לי יותר מאשר להם אז שיחררתי מזה קצת.
הלוואי שיכולתי לעזור לך כי אני גם מרגישה ככה, יותר מידי פעמים.
מכירה, קורה לכולם. תנסה ליזום אתה ואנשים גם יפתחו איתך
באותו הנושא: