4 תשובות
תנסה לעבוד על הליריקה והפלואו שלך.
קח למשל את סוויסה, ברוב השירים שלו והאירוחים שלו הוא נשמע די ישנוני ועייף אבל הפלואו שלו מצוין ומשתלב נהדר עם הביטים. זה תלוי בעיקר בפלואו ואיך לשבת טוב על הביט. תתאמן על זה ובסוף תצליח אחי
קח למשל את סוויסה, ברוב השירים שלו והאירוחים שלו הוא נשמע די ישנוני ועייף אבל הפלואו שלו מצוין ומשתלב נהדר עם הביטים. זה תלוי בעיקר בפלואו ואיך לשבת טוב על הביט. תתאמן על זה ובסוף תצליח אחי
שואל השאלה:
^ אני יושב טוב על כל ביט ויש לי ליריקה מושלמת,אני פשוט לא נשמע טוב בגלל שאין לי רגש.
^ אני יושב טוב על כל ביט ויש לי ליריקה מושלמת,אני פשוט לא נשמע טוב בגלל שאין לי רגש.
שלח לי וורס שלך
אולי המוזיקה שלך מעובדת מידי תנסה שירים עם כלים מרגשים, ממליצה על כינור, אם הקול שלך לא מרגש מספיק הכלים יעשו את העבודה
באותו הנושא: