8 תשובות
אומייגאד אני כל כך הולכת לראות את זה!!!
אני לא ראיתי האי אבל אני מתה על החידושים של נטפליקס לסדרות ישראליות,
נגיד החממה האמריקאית שלהם היה פשוט מושלם!
אני לא ראיתי האי אבל אני מתה על החידושים של נטפליקס לסדרות ישראליות,
נגיד החממה האמריקאית שלהם היה פשוט מושלם!
וואי אני כל כך הולכת לראות, לפעמים אני עשה בינג' של האי אבל משגע אותי התסרוקות והבגדים שלהם
אראה בטוח
יואו הלוואי וכן
אומייגאד כן כלכך כןן
צחוקים חחח כנראה שכן אראה יכול להיות מעניין לראות את זה באנגלית ויותר מחודש
איך את יודעת?
אנונימית
שואל השאלה:
היום לפני חצי שעה הוא אמר את זה בלייב ואמר שהוא עובד על זה כבר חצי שנה ואפילו יותר
היום לפני חצי שעה הוא אמר את זה בלייב ואמר שהוא עובד על זה כבר חצי שנה ואפילו יותר