7 תשובות
את יכולה לפרסם בקבוצות או לרשום כאן ולשאול מה אומרים על זה... לא חושב שיש דרך להפיץ בוואטפד חוץ מלרשום הגבה תגיות
לעשות הרבה תגיות
ליצור כריכה טובה ומושכת ותקציר מעניין
להיות פעילה בוואטפד כדי שאנשים ישימו אלייך לב
חוץ מזה להודות על כל צפייה וכוכב ולקוות לטוב
^^נ. ב.
איך קוראים לסיפור שלך?
שואל השאלה:
חיי רחוב
אנונימית
אני לא מוצא אותו... יכול להיות שהסיפור נמצא לך בארכיון (בעריכה) אבל לא לחצת על הפרסם?
שואל השאלה:
לחצתי מישהו אחד כבר קרא... קוראים ליוזר galb22 זה עוזר?
אנונימית
כןן!!