4 תשובות
דת מדהימה.
אנונימית
לצערי יש כאלה.
אני תמיד אהבתי את יהדות - דת האמת.
אני לא מבין שהיא שווה או יפה, אני מבין שהיא אמת ולכן אני הולך על פיה.
אוה כן,זה דבר כל כך מדהים!
יש כאלה שזה לא שהם לא קלטו זה שלא מגיע להם עדיין לדעת ולהבין מהי הדרך הטובה.