2 תשובות
מבינה אותך גם אני הבנתי את זה באיזה שהוא שלב שלכל החברות שלי לא ממש אכפת , אן מה לעשות כנראה ככה זה החיים ולא נראלי שיש באמת חברויות אמיתיות כמו שחשבתי , תתרכזי בעצמך מה שיהיה יהיה
-./
לגמרי מבינה אותך
תמיד יהיו את האלה שעסוקות בעצמן ולא אכפת להן כלום חוץ מעצמן
אנונימית