2 תשובות
מבינה אותך גם אני הבנתי את זה באיזה שהוא שלב שלכל החברות שלי לא ממש אכפת , אן מה לעשות כנראה ככה זה החיים ולא נראלי שיש באמת חברויות אמיתיות כמו שחשבתי , תתרכזי בעצמך מה שיהיה יהיה
לגמרי מבינה אותך
תמיד יהיו את האלה שעסוקות בעצמן ולא אכפת להן כלום חוץ מעצמן
תמיד יהיו את האלה שעסוקות בעצמן ולא אכפת להן כלום חוץ מעצמן
אנונימית
באותו הנושא: