התחברות
הרשמה
לדעתכם סטיפס דיקטטורה מאוד בכל הקשור לשאלות ותשובות?
26 במרץ 2020, 22:34
מחיקת שאלות
נאמני סטיפס
תשובות
תשובה אחת
שמתי לב שיש לך כל כך הרבה שאלות יחסית לעבריין מקלדת
S
Skep
באותו הנושא:
לדעת עוד מישהו מערכת סטיפס צריכה לעשות שוב סינון נאמנים?מתחיל להיות פה שוב הדיקטטורה.. אחח עד שזה נפסק עוד פעם....
סטיפס זה דיקטטורה לדעתכם?
סטיפס זו דמוקרטיה או דיקטטורה?
האם לדעתכם אתר סטיפס מתנהל כדיקטטורה????
האם סטיפס הוא אתר דיקטטורי ?
למה אין את חופש הביטוי בסטיפס? אני מרגיש כיאלו הנאמנים והמערכת משליטה עלינו דיקטטורה...
אתם לא חושבים שזה כמו דיקטטורה שביבי כבר מלא זמן בשלטון? רק לדעתי צריך להגביל כהונה של ראש ממשלה ל8 שנים כמו בארהב?
סטיפס נחשב למקום דיקטטורי?
ישראל דיקטטורה ביבי הרדואן 5 נישבעת מה דעתכם ? הוא נימאס כבר
מה דעתכם על כך שישראל נהפכת לדיקטטורה?
עצוב שהאזרחים שלנו בוחרים רקביבי בתור אופציה יחידה בזמן שתתנו לעוד אנשים אחרים כי זה כבר מרגיש דיקטטורה מבאס מה דעתכם?