8 תשובות
לא מסוגלים להיות נאמנים לבן/ת זוג. זה מעשה שפל מאוד.
יש הרבה סיבות
-./
בדרך כלל זה כשהם לא מסופקים ורוצים לנסות דברים חדשים. אני חושבת שזה מטומטם בטירוף ושזוגיות זה לא רק ל***, תהיו עם הבת/בן זוג שלכם כי אתם אוהבים אותו/אותה לא כי אתם נהנים לז*** אותו/ה.
פיתוי וחוסר נאמנות
חוסר אהבה או נאמנות לבן או בת הזוג שלהם.
רוב הדוגמאות מצביעות על לפחות אחת מבין השתיים האלו.
אפסים
חוסר אהבה , יחסי מין מועטים , חוסר כבוד
כשיש צורך אחד או יותר שלא מסופק על ידי מערכת היחסים,יש אנשים שיחפשו דרך לספק את הצורך הזה מחוץ למערכת היחסים.