5 תשובות
שואל השאלה:
אה ,חבל חחח
יש לאנדרואיד
אפשר לעשות באייפון אפשרות של לשים את האתר בתור אפליקציה
אפשר גם באנדרואיד וגם באייפון!! תיכנס לזה של הגדרות ויהיה כתוב לך משהו על הורדת האפליקציה ותיכנס לשם
שואל השאלה:
אני בת .