התחברות הרשמה

איך אני יכול בזום להתחבר לחדרים באמריקה וחול ולדבר איתם ?

27 במרץ 2020, 10:19
נושאים לשיחהאפליקציה    
תשובה אחת
את צריכה את הקוד של השיחה, ואת הסיסמה(במידה ויש)
Y
Yeet.
באותו הנושא:
אני וחברים שלי מדברים בזום ולא שומעים כלום יש לכם מושג איך לתקן את זה?
אין לי אינטרנט בחדר במחשב אז אני מפעילה את הנקודה החמה בפלאפון כדי להתחבר מהמחשב,
יש לנו עכשיו שיחת וידאו כל הכיתה בזום..
אין קול בשיחה בזום , מה אעשה?
אפשר להתחבר לוידאו צאט כיתתי ב-זום מבלי שיראו או ישמעו אותי??דחוף
אתם לומדים בזום או בכיתה מקוונת במשוב?
יש הגבלה לכמה הכי הרבה אנשים יכולים להיכנס לשיחה בזום?
אימבו- יש מישהו שלא מצליח להתחבר לו לחדרים כרגע או רק לי?
מה נסגר עם זה שמצנזרים כל מילה בערך בכאן גרים בכיף בזום?
יש אנימה ממש ישנה שהייתה בזום מישו יכל לעזור לי למצוא אותה
בזום אני יכולה שלא יראו אותי וישמעו אותי אבל אני עדיין אוכל לשמוע אחרים?