4 תשובות
עבדתי עם זה פעם,פחות ממליצה ,היא יותר מידי מקצועית ולא כל אחד מצליח לעבוד עם זה,תעבור לflimora
שואל השאלה:
היי את יכולה ללמד אותי איך להשתמש?
היי את יכולה ללמד אותי איך להשתמש?
אנונימית
זאת תוכנה קלה להבנה,אין הרבה מה ללמד
שואל השאלה:
אני לא מוצאת את התוכנה הזאת. זה גם לאייפוןנ
אני לא מוצאת את התוכנה הזאת. זה גם לאייפוןנ
אנונימית
באותו הנושא: