8 תשובות
כל השכונה עכשיו בחוץ אצלי עם הפגרי אדם הקטנים שלהם בגינות
רובם אנשים שנדבקו לפני ההסגר ורק עכשיו מראים סימפטומים, ויש כמובן חארות שלא אכפת להם
כי יש אנשים שמחזירים מחול והם חיוביים לקורונה , כאלה שבאו במגע עם אנשים חולים
יש אנשים שיוצאים בחוץ ולא שמים על ההנחיות אז מה אכפת להם?
כי עושים בדיקות ומגלים עוד אנשים, אנשים שעוד נדבקו לפני עכשיו מגלים אותם יש עוד אנשים חזרו מחול לאט לאט צריך לראות שיפור כרגע זה אנשים שכבר נדבקו
זה יתמתן לאט לאט, רק התחלנו לאכוף את זה באופן יותר קיצוני. העקומה תשתנה
כי יש כאלה שלא מקשיבים ויוצאים
וזה כל כך נורא...
כי יש אלפי אנשים ששמים פס על החוקים