7 תשובות
תלוי כמה זמן זה הרבה זמן חח
אם זה קורה באופן קבוע שהיא עונה אחרי כמה שעות ואת אחרי דקה, אז לא.
אם זה חד פעמי אז כן, תעני.
שואל השאלה:
זאת מישהי שאני דלוקה עלייה
אנונימית
זה לא משנה את העניין :)^
ובהצלחה לך איתה
לגיטימי גם לענות אחרי שנייה
משחקי אגו זה נוראי
אולי היא הייתה עמוסה, אל תהיי ילדה שמשחקת משחקי אגו