5 תשובות
למרות המצב אפשר לשלוח הודעה, שיחת טלפון, שיחת וידיאו, כמובן לשמור על ההוראות והבריאות מעל לכל.
לדבר בוואצפ/פייסבוק/שיחות וידאו
שואל השאלה:
אנונימית
שאני מרגיש שאיבדתי אותה
אנונימי
אולי זאת רק הרגשה?
תחשוב עם עצמך.
אולי עוד אפשר לתקן.
אם כן, נסה. אם לא, זה קשה... אבל תנסה לשים בצד...
אנונימית
פשוט תדבר איתה מה הבעיה?
אנונימית