26 תשובות
את נוצריה, ביהדות הולכים לפי האמא
נוצריה
נוצריה
גם אני ככה...אני אישית חושב שאת לא שייכת לאף דת
שואל השאלה:
אבל לפי הנצרות זה לפי האבא
אנונימית
זה נקרא כזה באמצע
כי ביהדות הולכים לפי האמא (אמא שלך נוצריה), ובנצרות לפי האבא (אבא שלך יהודי)
את לא זה ולא זה לפי היהדות את לא יהודיה ולפי הנצרות את לא נוצריה
את חסרת דת, גם אני ככה. אם תרצי להיות יהודיה תצטרכי להתגייר ואם תרצי להיות נוצריה תצטרכי להתנצר. כרגע את לא זה ולא זה
אנונימית
את מה שאת מחליטה!
שואל השאלה:
הוטבלתי בילדות מה זה אומר אז ?
אנונימית
היהדות זה לפי אמא לא אבא
לכן את נוצריה
נוצריה. אם לא היו עושים לך טבילה אז היית חסרת דת
נוצריה לפי היהדות.
נוצריה בגלל שהטבלה זה כמו גיור אצל היהודים
אוי זה מצב ממש מגניב אם לומר את האמת.

עריכה- קראתי שהוטבלת, אז מניחה שאת נוצריה :).
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
נוצרייה
אם לא הוטבלת אז לא היית כלום
לפי היהודים את נוצרייה ולפי הנוצרים את יהודייה
נוצריה
נוצריה לפי ההלכה
לפי היהדות את נוצרייה ולפי הנצרות את יהודייה.
בעיקרון את נחשבת בתעודת זהות וכאלה חסרת דת, אבל לדעתי אם הוטבלת את נוצרייה
למה את יותר מתחברת
באמת נולדת סוג של חסרת דת
כי לפי היהדות את נוצרייה
ולפי הנצרות את יהודייה

פשוט תתפסי את מה שאת יותר מתחברת אליו ולכי על זה
את כמוני :)
את נוצריה כי עשו לך טבילה למרות אבא שלך
אנונימית
אם הוטבלת - את נוצריה
אם לא הוטבלת - אף אחת מהדתות לא מקבלת אותך ואם את רוצה להשתייך לאחת מהן את תתצטרכי להתגייר/להתנצר
אנונימית