8 תשובות
אופי
אופי
אמנם אני לא בן, אבל לדעתי אופי, יופי זה רק בונוס.
אנונימית
אין על יופי אומר לכם
מלא עכשיו יתייפיפו ויגידו לך אופי אבל תכלס הם לא היו יוצאים עם מכוערת:)
אני מוכן להגיד שאני לא מתייפיף ובאמת מעדיף אופי שאפילו לא אכפתי לצאת עם מלאה העיקר שיהיה לה אופי טוב
שתיהם חשובים אני חושבת שאופי קודם לכל ברור אני לא אצא עם מישהו שנראה טוב עם אופי חרא אבל משיכה זה גם חשוב
אנונימית
תשאלי את עצמך. היית מוכנה לוותר על אחד מאלה? יש לך חברה שחשוב לה רק היופי? או רק האופי? יכול להיות שכן. בנים הם לא בנויים עם אותם רצונות. זה משתנה בין אחד לשני.
באותו הנושא: