7 תשובות
כרגע החיים של כולנו משעממים
פשוט תנסה להעסיק את עצמך
מזדהה איתך כל כך
תמצא לעצמך תחביב או סיבה לקום כל יום תעשה לך מטרות שתרגיש סיפוק כשתעשה אותם ויהיה לך בא לקום בשביל לעשות אותם נגיד כושר או תחביב אחר . תשים שיר שנותן אנרגיה בתור שעון מעורר. תתקלח בבוקר ותשים בושם (לריח של בושם יש השפעה על המצב רוח) ואל תבזבז את הזמן הפנוי שלך במשחקי מחשב תמצא פעולה לעשות כל הזמן לתפקד
ואף אחד לא אוהב לקום בבוקר בעיקר בזמן האחרון שלכולנו (לא כולם אבל רובינו) יש את התחושה הזאת של לבד ואין טעם בחיים כי לא רואים אנשים וכל הזמן סגורים
ואף אחד לא אוהב לקום בבוקר בעיקר בזמן האחרון שלכולנו (לא כולם אבל רובינו) יש את התחושה הזאת של לבד ואין טעם בחיים כי לא רואים אנשים וכל הזמן סגורים
גם שלי- גם לפני הבידוד
כל יום קמה לאותו יום..
ואני בן אדם משוגע, אני לא יכולה לחיות ככה.
כל יום קמה לאותו יום..
ואני בן אדם משוגע, אני לא יכולה לחיות ככה.
מה אני אגיד לך
לי יש דוב קואלה בבית
ואמא שלי היא קונדיטורית שהכינה את הבית שלנו משוקולד
לי יש דוב קואלה בבית
ואמא שלי היא קונדיטורית שהכינה את הבית שלנו משוקולד
מבינה אותך החיים מעפנים ברמות נמאס מהם
באותו הנושא: