5 תשובות
היום הם משחקים כמו זומבים בטלפון
ובטח רואים פורנ*
אנונימי
בתור אחד שיש לו בן דוד בן 6 אז הוא משחק כרגע בפלייסטיישן בלגו באטמן חחח
שואל השאלה:
איזה מצב עצוב..
למרות שאני עדיין נחשבת לדור של היום , כשהייתי בכיתה א שיחקתי עם חברות קלאס , וכו
והיום הרוב זה טלפונים.
כשהייתי הולכת לחברה היינו משחקות משחק קופסא או רואות סדרות תמימות.
אנונימית
מחזק אבל אין מה לעשות הדור הישן מקלקל תחדש ומתעשר מזה
ט י ק ט ו ק (איכ תחזירו לי את המחבואים הופ וופקינז מיקמק מוגובי קלאב פינגווין בכללי משחקי חברה)