3 תשובות
אני חושבת תורה ויצרנות
שואל השאלה:
הגיוני.. מישהו שיודע בוודאות?
אנונימית
זה נשמע מאוד הגיוני, כי אחת ממטרות הציונות הייתה להפוך את היהודים ללאום עצמאי ויצרן שמפסיק את התלות בכספי החלוקה ומתחיל ליצור מוצרים משלו, ולהתקיים בזכות עצמו. רוב הציוניים היו חילוניים, אנשי הבילויים, אנשים סוציאליסטים שדגלו בעבודת האדמה...
והיו פחות אנשים שעסקו בתורה, שזה מה שהיה בגלות. הרוב עסקו בלימוד תורה