התחברות הרשמה

למה לדעתכם למידה מרחוק זה טוב?

29 במרץ 2020, 16:18
למידה מרחוקקורונהחופש    
2 תשובות
זה לא טוב. רק לאנשים שלומדים ברצינות כדי לחסוך זמן וזהו. צריך בשביל זה לדעת ללמוד לבד.
ר
רייצ'ל הפסיכופתית המקורית
שונאת למידה מרחוק
Q
Queen Maeve
באותו הנושא:
לדעתכם זה מועיל הלמידה מרחוק מה דעתכם על זה ??
כל הווצאפ שלי מלא במורים בגלל למידה מרחוק אתם בעד או נגד למידה מרחוק זה מועיל לדעתכם או מיותר מה אתם אומרים ??
אתם בעד או נגד לבטל למידה מרחוק או להשאיר למידה מרחוק ??
לדעתכם צריך להפסיק את הלמידה מרחוק?
מה דעתכם על זה שעושים למידה מרחוק
מה זה למידה מרחוק?
אתם בעד או נגד למידה מרחוק מה דעתכם ???
תגידו למידה מרחוק זה רק למי שיש מחשב נייד ?
מה דעתכם על זה שהחזירו את הלמידה מרחוק?
החזירו את הלמידה מרחוק, מה דעתכם?
גם לכם יפעילו למידה מרחוק?