9 תשובות
או שהוא התחרט
לא הוא זה שהביך את עצמו אם כבר מישהו הובך
יש מצב שהוא שלח בטעות,
או שהוא התבייש/ הובך והוא מחק את זה...
או שהוא התבייש/ הובך והוא מחק את זה...
והוא כנראה מובך כי קלט שעלית עליו וראית כבר
שואל השאלה:
הוא ראה את ההודעה ולא ענה.... זה לא מביך מה שכתבתי?
הוא ראה את ההודעה ולא ענה.... זה לא מביך מה שכתבתי?
אנונימית
זה מביך בשבילו..
שואל השאלה:
אז לא הייתי אמורה לכתוב את ההודעה? כתבתי כי דווקא לא הייתה לי בעיה לדבר איתו.
אז לא הייתי אמורה לכתוב את ההודעה? כתבתי כי דווקא לא הייתה לי בעיה לדבר איתו.
אנונימית
תהיי בטוחה שהוא לא בטעות נכנס לדיירקט איתך, שלח הודעה וישר מחק.
שואל השאלה:
הוא כתב חחח. אני אמורה להגיב על זה? לא בא לי שירגיש מוזר עם עצמו או לא יודעת מה..
הוא כתב חחח. אני אמורה להגיב על זה? לא בא לי שירגיש מוזר עם עצמו או לא יודעת מה..
אנונימית
באותו הנושא: