9 תשובות
לא הוא זה שהביך את עצמו אם כבר מישהו הובך
xm1
יש מצב שהוא שלח בטעות,
או שהוא התבייש/ הובך והוא מחק את זה...
והוא כנראה מובך כי קלט שעלית עליו וראית כבר
xm1
שואל השאלה:
הוא ראה את ההודעה ולא ענה.... זה לא מביך מה שכתבתי?
אנונימית
זה מביך בשבילו..
xm1
שואל השאלה:
אז לא הייתי אמורה לכתוב את ההודעה? כתבתי כי דווקא לא הייתה לי בעיה לדבר איתו.
אנונימית
תהיי בטוחה שהוא לא בטעות נכנס לדיירקט איתך, שלח הודעה וישר מחק.
שואל השאלה:
הוא כתב חחח. אני אמורה להגיב על זה? לא בא לי שירגיש מוזר עם עצמו או לא יודעת מה..
אנונימית