4 תשובות
לא מה זה קשור
לא אבל
תחשוב על זה בצורה אחרת
אתה עושה רישיון על אופנוע
אחרי זה רישיון לאוטו
ואז נוסע רק באופנוע לאיזה 3 חודשים או הזמן של הליווי
ואז אתה יכול לנהוג ברכב בלי ליווי
תחשוב על זה בצורה אחרת
אתה עושה רישיון על אופנוע
אחרי זה רישיון לאוטו
ואז נוסע רק באופנוע לאיזה 3 חודשים או הזמן של הליווי
ואז אתה יכול לנהוג ברכב בלי ליווי
אין קשר בין השניים
באותו הנושא: