4 תשובות
זום, פייסטיים
אם הסתדרתם עד עכשיו כחברים טובים אז למה שלא תסתדרו כזוג
אני הייתי בזוגיות של שעתיים וחצי מרחק
וזה עבד
אני הייתי בזוגיות של שעתיים וחצי מרחק
וזה עבד
שואל השאלה:
אחת שיודעת איך הסתדרתם עם המרחק? כאילו כמה פעמים נפגשתם, מה עשיתם כדי להתגבר על זה..
אחת שיודעת איך הסתדרתם עם המרחק? כאילו כמה פעמים נפגשתם, מה עשיתם כדי להתגבר על זה..
אנונימית
בתקופה של החופש הגדול נפגשנו איזה פעמיים שלוש בשבוע
ובלימודים דיברנו בטלפון כלל הזמן בבוקר בהפסקות שלי בהפסקות שלו בוואצפ בהודעות ונפגשנו לרוב פעם אחת בשבוע
-אבל נפרדנו בגלל זה כי זה קשה לא קל ובעתיד אני רוצה רק קשר קרוב כי אני יודעת איך זה שונה מקשר רחוק
ובלימודים דיברנו בטלפון כלל הזמן בבוקר בהפסקות שלי בהפסקות שלו בוואצפ בהודעות ונפגשנו לרוב פעם אחת בשבוע
-אבל נפרדנו בגלל זה כי זה קשה לא קל ובעתיד אני רוצה רק קשר קרוב כי אני יודעת איך זה שונה מקשר רחוק
באותו הנושא: