התחברות
הרשמה
הגיוני שהלכתי לעשות בדיקות דם ונתנו לי דוח?
30 במרץ 2020, 06:19
בדיקות דם
הליכה
דו"ח
3 תשובות
נופ
H
Hannaa
שואל השאלה:
אז איך אתם מסבירים את זה?
אנונימית
לא
ס
סבתא של כיפה אדומה
באותו הנושא:
הגיוני שאני בת כמעט 18 ואף פעם לא הלכתי עם חוטיני?
זה הגיוני שהלכתי לרופאה והיא רצתה להוריד לי את החולצה?
זה הגיוני שהורדתי 5 קילו בגלל שהלכתי הרבה לשירותים?
הגיוני שאין לי כוח לעשות אימון במכון אם הלכתי לישון בשש בבוקר וקמתי בשמונה וחצי?
סבתא שלי בת 80 והלכתי איתה לבדיקת ראייה והיא רואה שש שש. איך זה הגיוני?!
הגיוני שהרופא אמר שאני צריכה משקפיים מינוס חצי ושהלכתי לקנות האופטימטריסטית אמרה שאני לא צריכה?
הלכתי לרופא שיינים לבדיקה והוא אמר לי שאני צריכה לעשות ניתוח לסתות
הגיוני שהלכתי לישון אתמול ב2 בלילה קמתי ב
הגיוני שהלכתי להוציא טופס ירוק ולא היה צריך לשלם?
הגיוני שסתם בנאדם כלשהו שהוא חרדתי יעשה בדיקות דם כל הזמן בגלל החרדות והפחדים שלו?
זה הגיוני שעשיתי בלשכת גיוס בדיקות דם שביקשו ממני ב30.7 ועדיין אל קיבלתי פרופיל?