6 תשובות
אני לא חושבת שאנשים מתעסקים בפעילות של אחרים.. כמו שאת חושבת על שלך ולא על של אחרים הם חושבים על שלהם ולא על שלך...
הם עסוקים מדי בלחשוב על הפאדיחות שלהם. לכולם יש פאדיחות ואף אחד לא מתעניין בפאדיחות של האחר
מאה אחוז שלא. אני כמוך בקטע הזה גם חושבת כל הזמן על פאדיחות שעשיתי
לא, הם כנראה חושבים על הפדיחות של עצמם
הם שוכחים מזה, את חושבת יותר מדי.
לאף אחד לא אכפת מהפדיחות שלך