2 תשובות
גם אני בדיוק ככה
יש לי רק שעתיים כי בניתי על פסח
בטוח יתנו לנו להשלים אחרי שהמצב יסתדר
יש לי רק שעתיים כי בניתי על פסח
בטוח יתנו לנו להשלים אחרי שהמצב יסתדר
הביאו בקיץ לעשות
באותו הנושא: