3 תשובות
הבדיחה הגרועה הזאת כן
חחח מתה יש מצב ואני בטוחה שהסרטונים בטיקטוק הם תוצרים של iq נמוך.
דווקא ממש לא צריך להיות ממש אינטיליגנט כדי להבין את רוב הבדיחות שם זה ממש ממש קשה לפעמים והם לא מגלים בתגובות
למרות שנגיד בטיקטוק ישראל זה קקה והם בקושי מצחיקים ביחס לחול..
ויש דברים דווקא חכמים וזה ממש טוב לדעת אותם
וזה ממש מעביר את הזמן
זה ממש הזוי
אתה גם מחכים ברמות וגם נהיה אידיוט ברמה מפגרת
קיצור תלוי בפוריו שלך