התחברות הרשמה

אם בשאלה כתוב שאלה לבנים/שאלה לבנות מה ג'נדרקווירים צריכים לעשות?

30 במרץ 2020, 23:06
שאלות בסטיפסחוקיםנאמני סטיפס    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
שאלה לבנות בקשר לבנים ושאלה לבנים בקשר לבנות
אנונימית שאלה שאלה ואז ראיתי ששמה היה כתוב אחרת.
ראיתי שאלה של שאלות לבנים אז חשבתי אם יש שאלות גם לבנות?
אם שאלתי שאלה אני יכולה לענות לעצמי בלי שיהיה כתוב "שואל השאלה"?
נמאס לי כבר ואני רוצה לכתוב שאלה אבל אין לי שאלה רק שאריות בורקס
מה אתם יותר אוהבים לכתוב שאלה או לענות על שאלה ?
אם אני מגיש בקשה לנאמנות, כתוב להם איזה שאלות שאלתי גם אם הן מאנונימי?
למה כשיש כאן שאלה שכתוב עלייה לבנות בלבד הבנים מתפתים להיכנס??
אפשרי לכתוב שאלה בלי סימן שאלה?
מה דעתכם על זה שיהיה אסור לכתוב שאלות שהם לא שאלות של עזרה?
כל מה שצריך לעשות בשביל להיות בשאלות החמות זה לכתוב שאלות חמות בשאלה?