5 תשובות
שואל השאלה:
אחותה יותר יפה לדעתי
אחותה יותר יפה לדעתי
אנונימית
^ כן גם אני מעדיפה את דיקסי
מהממת
היא ממש יפה:)
יפה שהלך לה טוב אבל היא לא כזה מעניינת אותי
באותו הנושא: