10 תשובות
כן כל אחד ומה שהוא נמשך אליו
כנראה שזה מה שאתה נמשך אליו.
לא ממש לא
אני גם חושבת שזה יפה על בנות, כל אחד והטעם שלו
מה המינוסים
לא התכוונתי בקטע של אנורקסיה זה מזעזע
אבל אני אוהבת כשרואים מעט את הצלעות
מה המינוסים
לא התכוונתי בקטע של אנורקסיה זה מזעזע
אבל אני אוהבת כשרואים מעט את הצלעות
חייבת להודות שלא ממש. זה לא מראה בריא ורוב אנשים נוטים ביולוגית להימשך לאנשים בריאים.
אנונימית
לפחות אתה לא מתכוון לגופות
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מתכוון לאנורקסיות אני אוהב שרואים את הצלעות ואת עצם הבריח
אני לא מתכוון לאנורקסיות אני אוהב שרואים את הצלעות ואת עצם הבריח
אנונימי
במקרה כזה היא כנראה לא תדע מי אתה אבל בהצלחה
אנונימי
זה נורמלי, אתה לא שולט במה שאתה נמשך. רק אל תעודד את זה אצל בנות
אתם מגזימים אני לא חושבת שהוא התכוון לזה בקטע קיצוני פשוט בקטע של רזון שרואים בבטן טיפה את הצלעות. גם אני חושבת שזה יפה
אנונימית
באותו הנושא: