תשובה אחת
אני חושבת שלהיפרד דרך הטלפון זה לא דרך נכונה.
אבל בהתחשב לנסיבות אולי שיחת וידיאו? או שתגידי שככה את מרגישה ותדברו אחרי ההסגר