8 תשובות
איזה משקפיים?
בארץ כמובן
אין קישור
משקפיים ממש יפות תיקני בשחור או איזה צבע שבא לך
לא ממש אהבתי
הן מאוד יפות וגם הצבע מושלם.
מה שכן מפריע לי טיפה זה השפיץ בצד, אבל זאת הדעה שלי... אם את אוהבת, תיקני ותהני :)
בטוחה שיש מי שיסכים לעשות עדשות במסגרת הזאת?
מסגרת סבבה, איכותית שווה את המחיר. הבעיה שרוב החנויות והמעבדות לא לוקחים אחריות על מסגרת שלא נקנתה מהם ולא ממש שמחים לעשות את העבודה, בד''כ גם לוקחים מחיר גבוהה על עבודה שכזו.