19 תשובות
שואל השאלה:
יש עוד דברים מצחיקים?
אנונימית
תכתבי להם שמחר חוזרים ללימודים
"עכשיו נתנו לנו מערכת לשנה הבאה ובשנה הבאה אני נשאר ללמד אתכם".
יש לי משהו טוב:
כשהוא עושה איתם שיעור בזום (zoom), שייכנס ל"רקע וירטואלי" (virtual background) ויבחר תמונה של עצמו, כמובן אחרי שהוא מתרחק מהמצלמה.
כל השיעור התלמידים לא מבינים למה הוא לא זז ולא מדבר...
ואתם יכולים לצלם את זה.
שואל השאלה:
המערכת לשנה הבאה זה לא רעיון טוב, כי נראה לי שאוהבים אותו אבל מפחדים כזה בקטע טוב כי הוא גם מטריל אותם לפעמים, יש לי חברים שלומדים אצלו.. בפורים וביום המורה אפילו היו כיתות שהוא לימד בשנה שעברה הביאו לו משלוחי מנות בפורים ומתנה ביום המורה או ברכות.
אנונימית
יש תמונה של כתבה לא אמתית שעוברת בווצאפ שאומרת שביבי אמר שכולםם, כל התלימידים בלי יוצא מהכלל נישארים כיתה. המורה למטמתיקה שלח לנו את זה וכמעט קיבלתי התקף לבב
^^^השלישי שכתבתי זה מצוין
שואל השאלה:
חחח.חחח התמונה זה רעיון מגניב אני אנסה לחשוב על עוד משהו עם התמונה.. פליז תמשיכו להציע רעיונות
אנונימית
שואל השאלה:
את יכולה להביא קישור לתמונה של הכתבה??
אנונימית
אממ בשימחה אבל איךך?
שואל השאלה:
אממ לא יודעת תנסי להוציא קישור
אנונימית
לול זה מביא קישור לווצאפ אבל
לולל כנסי לחברים לעט שאלה לפני 18 דק
כן, באמת מה עשיתם בסוף?
שואל השאלה:
כתבתי להם שיש להם מתכונת חירום במתמטיקה כי רוצים לדעת מה הם יודעים ושזה המגן האמיתי שלהם (הוא מורה למתמטיקה) ואמרתי להם שבוחן יגיע לבית של כל אחד מהם ושלחתי להם סוג של הודעה מזוייפת ממשרד החינוך שכאילו שלחו למורים במייל. חחח הם ממש נבהלו ותוך דקה כולם ניסו להתקשר ואחרי שעה לא ענינו לאף אחד ואז הוא שלח הודעה של אחד באפריל
המחנכים והמחנכות של התלמידים זרמו ואמרו שזה נכון
ואז הם התחילו כזה לקלל ולהתעצבן חח וחלק צחקו ולקחו את זה פחות קשה

אני בהלם שזה עבד
אנונימית
וואו מגניב, אני מופתע שאבא שלך זרם כי רוב המורים היו פחות זורמים...
שואל השאלה:
חח תודה, האמת שבבית ספר שלי יש הרבה מורים שזורמים ועושים צחוקים חוץ ממנו..
אנונימית
"עדיין לא הגשתם לי את העבודות".
איזה עבודות?
"אלה שהייתם אמורים להגיש למחר".
שואל השאלה:
זה לקבוצה בוואטסאפ, שכחתי לציין חח
אנונימית