התחברות הרשמה

באיזה תאריך השביתו תלימודים מישהו זוכר?

1 באפריל 2020, 15:02
תאריךמתיקורונהמשרד החינוךשביתה    
3 תשובות
ב12.3 הודיעו על זה, ב13.3 (יום שישי) כבר לא הלכנו לבית הספר.
F
FML
13.3
ס
סמבצית
12.3 ויום אחרי זה כבר הפסיקו ללכת
ע
ערב_טוב
באותו הנושא:
מי מתחיל רק היום תלימודים? (בהצלחה לנו)
רק אני לא רוצה שיבטלו תלימודים?
ישש ביטלו תלימודים!! מה אתם חושבים על זה?
באיזה כיתה אתם? אתם רוצים כבר לסיים תלימודים? או שאתם לא ממהרים
אם יהיה טילים במרכז יבטלו תלימודים?
בטוח מבטלים תלימודים בראשון?
אם ישביתו תלימודים יקצרו תחופש הגדול?
שוקלת לעזוב תלימודים..
באיזה עוד מדינות השביתו את בתי הספר?
אם יבטלו תלימודים זה יהיה עד סוף פסח או עד תחילת חופש פסח?
מתי מסיימים תלימודים