6 תשובות
כן אצל כולם
אנונימית
כשהשרירים ברפיון (לא עובדים) כן.
כשהם בהרפייה (עובדים ללא מאמץ) אז לא.
שואל השאלה:
מה זה אומר בהרפיון?
אנונימי
עניתי. רפין זה כשהשרירים לא עובדים. הרפייה זה כשהם עובדים אבל בלי מאמץ. במצב תקין בהרפייה רואים הכי טוב.
שואל השאלה:
התכוונתי למה זה אומר כשהשרירים לא עובדים?
אנונימי
כשאת בוהה במשהו למשל
באותו הנושא: