9 תשובות
אין יתרונות רק חסרונות
אכן אבל משתדלת לראות את הטוב שבדבר
שואל השאלה:
יש דווקא הרבה יתרונות
אין בית ספר, לא רואים אנשים מעצבנים, יש הרבה זמן פנוי, אפשר להשקיע בתחביבים, לראות סדרות, אפשר ללכת לישון ולקום מתי שרוצים
אבל המצב מבאס מדי בשביל לראות את זה
אנונימית
שלי לא נעצרו כמעט בכלל
אני עושה הרבה דברים אותו דבר
אם הייתי יכול ןצאת מהחדר לבית עצמו אז הכל היה אותו דבר כמו כל חופש אצלי
משעמם לי
הם לא היו כל כך שונים קודם.
למה את חושבת שהחיים שלי נעצרו?