7 תשובות
אני שונאת את הבית ספר שלי המורים והתלמידים של
חוץ מחברות שלי אני שונאת את בית ספר
אז אין לי בעיה לא ללכת לשם
שואל השאלה:
לא רק בית ספר, אלא בכללי לצאת החוצה ולחיות את הגיל הזה.
אנונימית
לא אני דווקא סבבה הבאסה שביטלו לנו את פולין
בהחלט מבאס
אני כמוך רק בכיתה י וגם לנו היה אמור להיות טיול שנתי
אבל אין שום דבר שאפשר לעשות, וירוס הקורונה הוא קטלני וזה מסוכן לצאת לאנשהו
לגמרי מבאס גם אמורה להיות לי יום הולדת עוד כמה ימים ואין לי איך לחגוג אבל אלה החיים
מסכימה איתך לחלוטין
מי ישמע לבלות את חיי הנעורים
כולה חלק קטן מהשנה יילך על בידוד בבית.
אנשים התמודדו עם שואה, מלחמות עולם איבולה.
כנסי לפרופורציות תקני ארטיק בטיול בשנה הבאה.