10 תשובות
כי היא מכשפה
כי אדם לא צריך את הכסף
תקווה תשאר עד המקום הראשון נשמה
דברי יפה את לא מכירה אותה
דברי יפה את לא מכירה אותה
אנונימית
כי הצביעו לה יותר...
שואל השאלה:
נכון אבל עדיין יותר מגיע לו מתקווה
זה לא רק הכסף זה עצם הזכייה זה לא הגיוני שהרעה הזאת תזכה אלוהים
נכון אבל עדיין יותר מגיע לו מתקווה
זה לא רק הכסף זה עצם הזכייה זה לא הגיוני שהרעה הזאת תזכה אלוהים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מכירה אותה לפי מה שאני רואה על המסך ואל תתיפייפי מה זה לדבר יפה היא מפורסמת כולם מכירים ראינו איך היא בעטה וזרקה מצית על גדי ומשכה את רות מהחולצה וזרקה אותה לקצה השני של החדר ואיך שהיא מרכלת על ירדן כל היום לכלכה עליה בלי סוף.איך שהיא גנבה סיגריות מכל הדיריים בבית וגנבה לק מאמילי והכל היא פשוט בהמה
אני מכירה אותה לפי מה שאני רואה על המסך ואל תתיפייפי מה זה לדבר יפה היא מפורסמת כולם מכירים ראינו איך היא בעטה וזרקה מצית על גדי ומשכה את רות מהחולצה וזרקה אותה לקצה השני של החדר ואיך שהיא מרכלת על ירדן כל היום לכלכה עליה בלי סוף.איך שהיא גנבה סיגריות מכל הדיריים בבית וגנבה לק מאמילי והכל היא פשוט בהמה
אנונימית
שואל השאלה:
צרחה על אדם שהוא כלב עם רצועה שעה צרחה עליו והוא לא עשה לה כלופ
צרחה על אדם שהוא כלב עם רצועה שעה צרחה עליו והוא לא עשה לה כלופ
אנונימית
מסכימה איתך עם כל מילה שכתבת, גם בשאלה וגם בתגובות.
אין צדק נקווה שגדי ינצח
בואו רוב הדברים שהיא עשתה נעשו בצחוק כמו למשוך את רות מהחולצה ולזרוק מצית על גדי נראה לי כמו המצאה הם חברים מאוד טובים גנבה סיגריות ואוכל זה בכל עונה וזה לא דבר רע כמו לגנוב בסופר כי כשהראו לדירים שהיא גנבה כולם צחקו על זה אף אחד לא כעס עליה לגנוב מאמלי לק ולצעוק על אדם עם ז אני לא מסכימ כי זה באמת דוחה איך שהיא צעקה על אדם זה היה נשפיל ולא מכבד ולגנוב מאמלי זה לא בסדר כי זה לא כמו שהיא תגנוב מחברים שלה הם יקחו את ז בצחוק והקטע עם ירדן לא להתיפיף כי אם מישהי הייתה מסיטה נגדכם את חברים שלה ואומרת להם לא לדבר איתכם כי לא באתם לה טוב הייתן מרכלות עליה ואני בטוחה שהאיפוק שהיה לתקווה בתחילת העונה אין לאף אחת מכן אז דיי להתיפיף