6 תשובות
כן. מאד. החתולה שלי הייתה שם לפני 23 שנה.. נהנתה מאד
אנונימית
פנטסטית
מדינה מאוד מתקדמת, נקייה
מדברים גם אנגלית (הבריטים שלטו בה)
מה שכן מי שקשה לו שהמשטר יותר מדי 'יקה' זו לא מדינה בשבילו
עונשים חמורים ביותר על ליכלוך העיר/לעיסת מסטיק , שיער ארוך,מי שלא מוריד מים בשירותים ועוד
הם בראש מאוד בקטע של 'שחור ולבן'
העיר בירה גם נקראת סינגפור
העיר נראית כאילו הברישו אותה 1000 פעמים לפחות,מאוד מוברשת ומצוחצחת
מאוד קוסמופוליטית עם מהגרים מהמון מקומות
הרבה עסקים וחברות ענק פעילות בה
מדינה מאוד מתקדמת, נקייה
מדברים גם אנגלית (הבריטים שלטו בה)
מה שכן מי שקשה לו שהמשטר יותר מדי 'יקה' זו לא מדינה בשבילו
עונשים חמורים ביותר על ליכלוך העיר/לעיסת מסטיק , שיער ארוך,מי שלא מוריד מים בשירותים ועוד
הם בראש מאוד בקטע של 'שחור ולבן'
העיר בירה גם נקראת סינגפור
העיר נראית כאילו הברישו אותה 1000 פעמים לפחות,מאוד מוברשת ומצוחצחת
מאוד קוסמופוליטית עם מהגרים מהמון מקומות
הרבה עסקים וחברות ענק פעילות בה
מצד אחד היא מאוד מתקדמת אבל היא בעלת מערכת חינוך קשוחה צפיפות גבוה וחוקים נוקשים.
תלוי.המדינה מבוססת למדי,נקייה אבל המשמעת והחינוך נוקשים.
באותו הנושא: