13 תשובות
שממש בא לי לצאת החוצה אבל אני לא יכולה
שואל השאלה:
תיקנתי :)^^
אנונימית
שמסננים אותי
תגידי תודה
לי יש תרנגולות ויונים שיושבים לי מול החלון
שואל השאלה:
לי יש כמה עורבים אבל זה עדיין מעצבן ^
אנונימית
בא לי ים
יש איזו מישהי שאני רוצה לפגוש אבל אני לא יכול.. פשוט מעצבן
אנונימי
שאף אחד לא עונה לי
שכתבת אותכם ולא אתכם.
עיצבן ממש.
אחים שלי
שאני לא יכולה לחגוג את היום הולדת שלי איכשהו.
שאני חיה
אנונימית
שהיום הזה לא יותר ארוך...לא מעצבן אבל סתם קשה, יום שישי תמיד קצר מדי ויש לי מלא דברים לעשות. (קצר בגלל שבת)