6 תשובות
שואל השאלה:
או מבאס
או מבאס
כן תשאר צלקת
אם הפירסינג לא היה קיים הרבה זמן הצלקת לא תהיה משמעותית
אם הפירסינג היה כן קיים הרבה זמן אז תהיה צלקת רצינית יותר
אם הפירסינג לא היה קיים הרבה זמן הצלקת לא תהיה משמעותית
אם הפירסינג היה כן קיים הרבה זמן אז תהיה צלקת רצינית יותר
אבל אם מה שמונע ממך לעשות את הפירסינג זאת הצלקת אז ממש אל תחשוב על זה. בעיניי פירסינג בגבה ככ יפה ומחמיא
לאמא שלי היה עגיל בגבה והוא נפל
עד היום יש לה פנס וזה כבר לפני 20 שנה.
אני לא יודעת אם נהיה ככה גם כשמורידים.
עד היום יש לה פנס וזה כבר לפני 20 שנה.
אני לא יודעת אם נהיה ככה גם כשמורידים.
כן אבל זה לא מאוד בולט ואם לא תשימי את העגיל בחזרה לכמה שבועות החור יסגר.
תלוי כמה זמן העגיל היה, אבל לרוב כן.
באותו הנושא: