9 תשובות
היי, אני כזאת.
אנונימית
בתכלס.. השמירת שבת.. זה אות בינך לבין אלוקים.. מה זה נותן פעם כן פעם לא? אני לא יודע.. אבל לפחות אתם שומרים משהו.
זה לא לגיטימי, כי תמיד חובה לציית למצוות של ה' יתברך. מי ללא שיציית - יענש.
אבל יש פה אנשים כאלה.
אני גם ככה
זה לגמרי לגיטימי
אבל אני אישית עושה את זה לא מקטע של אמונה אלא בשביל יום אחד בשבוע לנוח ולא להתעסק בכל הטכנולוגיה וכאלה
לקחת לעצמי יום אחד של מנוחה ולחשוב עם עצמי
אני לםעמים שומרת לפעמים לא וזה סבבה
אנונימית
מה "ליגיטימי" וסבבה לקחת את מצוות של ה' יתברך, כאילו זה רשות לא חובה?[
זה - הוראה של מלך העולם, והיא מחייבת.
שואל השאלה:
לתגובה מעליי
כן בקטע של לעזוב את הטלפון ולהתנתק זה לגיטימי
בשאלה שלי התכוונתי לקטע של האמונה
אנונימית
היי, אני גם ככה
אני כם מתחזקת ורוצה לשמור אבל זה קשה לי עדיין מאוד! ולכן לפעמים אני לא מצליחה ומוותרת ולפעמים מתעקשת להמשיך
או לפעמים אני לא שומרת לגמרי את כל השבת
אני משתדלת
למשל בשלוש שבתות האחרונות ממש התעקשתי עם עלמי להמשיך לשמור למרות שהיה מאוד קשה
השבת אני לא יודעת אם אני אשמור כל כך
אולי רק בערב או רק מחר
אבל בפסח אני מתכננת לשמור את כולו ונראה אולי הוא ייתן לי את הכוחות לכל שבת לשמור
זה בסדר אם את מאמינה בזה וככה רוצה!
ואם זה לא מקטע של דת אז עוד יותר סבבה
כי אני למשל רוצה לעשות את זה בקטע של דת אז יש לי עוד הרבה לאן לשאול ואני באמת מנסה ומשתדלת
קראתי עכשיו שאת רוצה בקטע של אמונה אז אני אגיד לך מה אני חושבת, דבר ראשון האמונות הן שלך בלבד ומה שמרגיש לך הכי נכון, מבחינת היהדות צריך לשמור כל שבת אבל אני יודעת כמוך ומרגישה כמוך שזה קשה לנו עדיין למי שלא היה רגיל לזה מילדות ולכן לאט לאט בקצב שלך
אנונימית
^ ה' ייחזק אותך! בהצלחה!
לגיטימי זה לא, וזה לא הגיוני גם. זה די מטומטם.
ואני מאמין שיש כאלה.