5 תשובות
שימי אלוורה
תמרחי משחה מרגיעה ותחכי יום-יומיים
זה בדרך כלל עובר..
שימי קרם פנים ותחכי קצת
שימי קרם פנים ותחכי קצת
בדרכ זה עובר לבד..
אני שמה שמן תינוקות כדי להוריד את השעווה ומחכה.
אני שמה שמן תינוקות כדי להוריד את השעווה ומחכה.
שימי ג'ל אלוורה זה עושה פלאים
אבל *אל* תשימי קרם לחות כשעוד אדום זה עושה גירוי
אבל *אל* תשימי קרם לחות כשעוד אדום זה עושה גירוי