7 תשובות
שיא ממש יפה
שיר מעניין, יפה.
מאוד אהבתי מרגישים אבל שיש בשיר איזשהו כאב חודר כזה וזה מה שיפה בו
יש לי שאלה יש לך אינסטגרם?
שואל השאלה:
כן יש לי
למה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע אולי הסגנון מזכיר לך אבל אני כתבתי את זה..
אנונימי
שיר עם כאב,רואים..
מרגשאם אתה רוצה הערה קטנה אז בבית הראשון נראלי במשפט האחרון תוסיף חרוז