7 תשובות
שיא ממש יפה
אהבתי.
שיר מעניין, יפה.
מאוד אהבתי מרגישים אבל שיש בשיר איזשהו כאב חודר כזה וזה מה שיפה בו
יש לי שאלה יש לך אינסטגרם?
יש לי שאלה יש לך אינסטגרם?
שואל השאלה:
כן יש לי
למה?
כן יש לי
למה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע אולי הסגנון מזכיר לך אבל אני כתבתי את זה..
לא יודע אולי הסגנון מזכיר לך אבל אני כתבתי את זה..
אנונימי
שיר עם כאב,רואים..
מרגשאם אתה רוצה הערה קטנה אז בבית הראשון נראלי במשפט האחרון תוסיף חרוז
מרגשאם אתה רוצה הערה קטנה אז בבית הראשון נראלי במשפט האחרון תוסיף חרוז
באותו הנושא: