134 תשובות
גם לי זה קורה מלא! אבל אני חושבת שזה זתם פתאום רגעים שאת בטוחה שכבר ראית בעבר אבל זה לא נכון אבל אם כן מדהים
שואל השאלה:
לא,זה דברים שבחיים לא קרו לי וזה קורה לי כבר שנה וחצי שנתיים ואני מרגישה מכשפה וזה מעיק
אנונימית
חחח אחותי זה טבעי אני חושבת שלכולם יש את זה לי למשל יש את זה גם כאילו אני רואה פלשבקים על דברים או שאני חולמת על איזה משהו ואחרי כמה זמן אני מוצאת את עצמי באותה סיטואציה,גם אותי זה הפחיד...
שואל השאלה:
לא אין את זה לכולם,
אנונימית
לע את סתם מגניבה הכל טוב
קורה לי כל הזמן.. גם אני ממש נלחצתי מזה בהתחלה.. אבל אמרו לי שזה דברים שקורים.. יכולת כזאת.. לא משהו דרמטי עכשיו
זה קורה לי גם
קוראים לזה תת מודע
כמה פעמים זה קרה בכלל?

אבל לא, זה לא הגיוני
ותני דוגמא
גם לי זה קורה המון..
את ממש לא "מכשפה"
וואי אני מפחד להכעיס אותך, שלא תתהפכי עליי עם כוחות המכשפה שלך
חברה שלי כזאת
clairvoyance - חפשי בגוגל מה זה


את מוזמנת לפנות אלי בפרטי ❤ אני אשמח לעזור לך כי אני כמוך
לדעתי זה קרה לי גם כמה פעמים
אנונימית
לטא יודעת אבל זה ממש מגניב
חח גם לי יש כאלו הכל טוב ברוכה הבאה לחבורה
זו תופעת לוואי שמתבססת על התת-מודע והיא לגיטימית לגמרי אצל כל אדם. אם היית מכשפה הייתי כבר מוצא וצד אותך.
יש לי כמעט אותו דבר רק שלצערי הרב זה מתבטא בהרגשת מוות של מישהו או בבשורות רעות זה לא תמיד אבל זה חד פעמי ואני פוחדת שזה יתגשם עד עכשיו כול מה שחלמתי עליו או הרגשתי היה נכון לצערי הרב רק פעם אחת הוא הביא לי בשורות טובות לכן אני פוחדת מהכוח הזה ומאז אני מנסה למצוא משהו שיוכיח לי אם התת מודע יכול איכשהו לנבא את זה
תקשיבי יש איזו מכשפה אחת קוראים לה "הלבנה" אם את מכירה , באינסטגרם זה jennifer isakov אם אני לא טועה , תשלחי לה הודעה , היא מאוד אמינה לפי מה שהיא עושה ועוזרת לאנשים . תדברי איתה מאוד ממליצה לך
אנונימית
זה חלומות נבואיים
את יכולה לקרוא על זה בגוגל
ואת מוזמנת לדבר איתי גם לי קורים דברים
ואת לא מכשפה, את על- חושית(:
כן זה קרה לי
זה עצר כשהפסקתי לקרוא הארי פוטר
אנונימית
גם אצלי זה ככה מאז שנולדתי וזה תמיד מלחיץ אותי,ניסיתי לחפש פעם בגוגל על זה אבל התוצאות היו רק על דה ג'ה וו
מוזמנת לצפות3>
לא את לא נראה לי שזה פשוט כי את חושבת על זה אז פתאום את רואה מקומות שחלמתי עליהם זה כמו שאני אחשוב כל היום על תל אביב ופתאום אני אשמע כל יום שאומרים תל אביב תל אביב וזה קורה לי תמיד אז גם בחלומות זה ככה.
תקשיבי אני מאיינה לך סבתא שלי שנה שעברה כישפה אותי אבל יכולה לעזור לך גם אני הרגשתי ככה בהתחלה אני יודעת שאף אחד לא מאמין לך באמת אני מבינה אותך את יכולה ליכתוב לי בפרטי עם את רוצה
ולגבי העתיד זה כבר לא של מכשפות
הנשמה יוצכת מהגוף בלילה לעולם של המתים בין גן עדן לבין הגהנום והנשמה מטיילת ליפעמים ברגעים שיקרו לך היה לי מיקרה שאני חבשבתי שהלכתי לפארק מים פעם והכרתי מישהי וכול קרה שוב והייתי בטוחה שהייתי שם בעבר אבל זואת הייתה הפעם הריאשונה עד שדודה שלי סיפרה לי
שואל השאלה:
לא מודע לעצמי זה קרה הרבה..אני לא באמת סוםרת.זה קרה יותר מדי
אנונימית
וואי ממש לפני כמה דקות חשבתי על זה שאני מוזרה ממש והייתה לי את המחשבה של אולי אני מכשפה? אני נשבעת שאני רצינית חשבתי על זה ממש לפני כמה דקות זה באמת קריפי
אנונימית
אפשר לשמוע על מקרה אחד? שנדע כמה מדויק זה
יש מצב שיש לך גומות בגב? כי אם כן, אז יש לך סוג של יכולת. לי יש גומות בגב וגם לי יש סוג של יכולת, נגיד סתם דוגמה: שנתיים לפני שסבא שלי התחיל לנסוע לבית חולים 3 פעמים בשבוע, ישבתי לידו והסתכלתי עליו במשך 5 דקות ופשוט ראיתי מה יש לו. רצתי לספר לאמא שלי אבל היא לא האמינה לי. 3 ימים אחרי סבא שלי התחיל להרגיש כאבים בכליות (אמרתי לאמא שלי שאצל סבא שלי יש בעיות בכליות) וצדקתי.
היכולת שלי זה לקרוא אנשים לפי הסימנים שהם מראים או הקולות שהם משמיעים
יכול להיות שיש לך כוחות מסויימים זה כן
שנה וחצי זו חתיכת תקופה
מכשפה את לא אבל יש לך משהו אחר מיוחד
כמו אמא שלי... מפחיד
^^^מה-
אבל זה גם מגניב היא חולמת כל מיני דברים מי בהריון מי ככה מי חולה מי בריא..
מי הולל למות שזה כבר קצת מםחיד אבל בכללי זה מגניב..
שואל השאלה:
לפני כמה חודשיים חלמתי איזה חלום משהו שקשור ליועצת הקודמת שלי,ונסענו באיזה כביש קיצר אחרי כמה זמן הייתה לי תחרות ברעננה,ואנחנו נסענו בכביש הזה עם הנבחרת.
מיותר לציין שבחיים לא הייתי ברעננה
אנונימית
שואל השאלה:
טה דביל איר יש לי גומה אחת בכל כתף מאחורה
אנונימית
אע חבל שלא באת אלי...רני גרה קרוב היית מכירה את אמא שלי חחח
שימי לב שרשמתי *בגב*. והתכוונתי בסוף של הגב, קצת לפני הישבן
בסדר אז מה, יכול להיות שחלמת על זה שאת זוכה ואת ניסית לעשות את זה בצורה בגיונית ושאת לא עפה לתחרות עם כנפיים וככה זה יצא, ואם את חולמת שאת הולכת תזכות בתחרות בדרך ריאליסטית מן הסתם שזה יהיה בזמן שאת נוסעת. לגבי רעננה או המאמן שלך אמר שבעוד כמה חודשים תהיה תחרות ברעננה? או ששמעת על רעננה לפני שהלכת לישון?
תקשיבי יש דבר כזה כוחות מהקדושה ויש דבר כזה כחות מהטומאה יכול להיות שיתעסקת עם משהו או מישהו..
בולשיט
את לא מכשפה.
כל חלום אצל כל אדם, הוא אחד לשישים, חלום נבואי. זה נורמלי לחלוטין.
אנונימית
סביר להניח שזה צירוף מקרים. אנחנו חולמים על עשרות דברים בלילה וחווים מאות בכל יום. אבל הדרך היחידה להבדיל בין כוח אמיתי לצירוף מקרים, היא ניסוי מבוקר. אז:
1. את מסוגלת לדעת מראש איזה חלום הוא נבואי ואיזה לא?
2. זה בא לך באופן לגמרי ספונטני, או שאת יכולה לגרום לזה לקרות בלילה מסוים?
3. יש לך תחזיות כרגע?
תקשיבי לי זה קרה ועדיין קורה מלא אבל חוץ מזה גם כשהייתי בערך בכיתה ד, אז ילדה ממש נחמדה מכיתה ו הכירה אותי קצת כי היינו בלהקת שירה של בית ספר וסיפרתי לה שאני תמיד חושבת שחוויתי דברים כבר בול אותו דבר או שאני ידעתי שהרגע הזה עומד לקרות והיא הסבירה לי (כמובן שאני זוכרת במעומעם) שלפעמים התת מודע שלנו פועל בדרכים שונות ושאנחנו חושבים שמשהו שהרגע קרה, קרה ממזמן או שכבר ידענו שזה עומד לקרות, בקיצור אין לזה הסבר מדויק אבל כנראה שהתברכת וגם לי זה קורה כמעט תמיד...
בדיוק היופ זה קורה לי דברים שיודע בודעות שיראה את שה עוד כמה ימים וקורה למה זה קורה??
אנונימי
את לא מכשפה( כי את לא מתעסקת בכישוף ואנרגיות עוד) אבל מה שכן את כן מדיום ויש לך יכולות את סייקיק(:
זה אמיתי
לגבי כל מי שאומר כאן על תת מודע - אני מתעסקת בתת מודע ואני יוצאת את המציאות שלי עם התת מודע וכן זה אפשרי כי זה עבד לי ולמלא אנשים
קורה לי גם האמת אני חולמת תמונה מסויימת ויום למחרת פשוט רואה אותה קוראת זה מפחיד
קורה גם לי ולמלא אנשים שאני מכירה. צר לי לאכזב אותך, זה לא הופך אותך למיוחדת...
שואל השאלה:
תקשיבו,זה לא צירוף מקרים ולא חלום נבואי.
זה קורה לעיתים מאוד קרובות
וכן לפעמים אני יכולה לדעת שזה יקרה

ולא לא חשבתי או שמעתי על רעננה בערך בזמן של אותו חלום.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא תמונה מסויימת,זה אשכרה סיטואציות.
אנונימית
לרוב האנשים זה קורה פשוט פעם ב...
אני יודעת שלהרבה זה קורה ומרגישים אחכ דה ז'ה וו
שואל השאלה:
זה לא קורה פעם ב..
זה קורה לעיתים קרובות מאוד
אנונימית
לרוב האנשים כתבתי
כנראה שעין השלישית שלך פתוחה ואת יודעת לתקשר
כדי לדעת אם את מכשפה את צריכה לבדוק אם יש לך אף ענק עם פלולה ואם את מעופפת על מטאטא
ואני שלומי חד הקרן הורוד. נעים להכיר
וואו אחותי, זה מה שיש לי בול. כבר חצי שנה זה קורה לי ואני כבר מפחדת מעצמי.
אשכרה
אולי את תצחקי על זה אבל חזיתי שדודה שלי תוליד ילדה ולפעמים שאני חולם משהו זה מתגשם
תגידי להורים שלך ואולי להם יהיה רעיון
אלפקה אנונימית- אין לי מושג מה קרה בפרק של בנות ווינקס אבל נתתי פלוס כי זה נשמע מצחיק
ממליץ לך לצפות באריאל ברג ביוטיוב תרשמי אריאל ברג תיקשור. הוא מאוד יעזור לך. מזל טוב בורכת :)
תנסי לכתוב את מה שאת חולמת ולראות אם זה מתגשם..
אנונימית
בבקשה תפני אליי לפרטי שואלת השאלה אני יכולה לעזור לך
תקשיבי גברת הרמיוני קסמים ועל חושיות זה לא דבר קיים מה שקרה זה שחלמת חלום דומה ואז הרגשת מין דה ז'ה וו
ואני יודע שזה לא היה חלום אחד לאחד כי אף אחד לא זוכר את כל החלום שלו
אמאל'ה זה קורה לי כל הזמן!! אני אוהבת לחשוב שאני מיוחדת ויש לי כוח על כלשהו אבל זה קורה לכולם כמעט...
מגניבב
יש אנשים עם יכולות על טבעיות, את ממש לא מכשפה, את בן אדם עם יכולת על אנושית, זה מרשים. מזכיר לי קצת את אליס מדמדומים.
אני מאמינה בדברים האלה.. וגם אצלי זה ככה
אני חולמת בלילה על דברים וזה קורה באותו יום או אחרי כמה ימים
זה מוזר
אני מאמינה בדברים כאלה
אני חושבת שאולי יצחקו עלי על מה שאני אגיד עכשיו ולא יאמינו לי ,
אבל אני חושבת שאני שייכת לעולם מקביל
ובגלל זה גם יש לי כוחות ויכולות שאין אותם לאף אחד אחר..
זה מה שהבידוד עושה לאנשים אה...
ולמה את חושבת שאת מעולם מקביל? כאילו מה הביא לך את הרעיון הזה


ואיזה כוחות?
זה היה ככה כל החיים שלי^ (אנימהגמרליתחיים)^
כל אחד ומה שהוא מאמין בו .
על מה בידיוק עשו לי מינוס?
רוצה אני אתן לך פלוס?
מכשפה את לא אבל בהחלט יש לך משהו מיוחד
אבל איזה כוחות ומה הקשר יקום מקביל?
זה סוג של חוש שישי
גם לי יש כזה
רק שלי לפעמים קורים דברים גם כשאני ערה ולא רק בחלומות
אני לא יודע האם זה ספאם או שת אשכרה מאמינה בזה אבל כך או כך זה לא נכון
שואל השאלה:
זה לא ספאם
איך אתה יכול ךדעת שזה לא נכון?
אנונימית
יש פה משתמש שיכול לעזור לך עם את רוצה לדעת בואי לפרטי
פליז תפני אלי בפרטי
גם לי יש משהו כזה
אני יודע שזה לא נכון כי אני יודע שקסמים לא קימיים
לא אכפת לי מהפלוסים והמינוסים תודה אבל^
אממ אני לא חושבת ש"מכשפה"
יש לי סוג של כוחות אני חולמת על דברים שהולכים לקרות , או פשוט יודעת איך שהוא משהו גם אם לא חלמתי על זה וזה פשוט קורה.


אני אגיד לך בפרטי^

*פה כתבתי על הבחור
אבל מחקתי וכתבתי לו בפרטי
יכול להיות שזה קורה לכולם
הכל יכול להיות
אני לא חושבת שנקרא לזה עכשיו "מכשפה"
שואל השאלה:
היה לי גם לפהי שנתיים חלום על בחור גדול ממני בשנתיים בערך,בחייםא נפגשנו ובחלום נהיינו זוג..אהבה ממבט ראשון.
והשנה פגשתי אותו בחור.בבית ספר שצמוד לשלי..ונהיינו זוג שוב אהבה ממבט ראשון.
ותוך כדי הזוגיוץ נזכרתי שזה אותו אחד..הזוי
אנונימית
ועולם מקביל? תמיד הרגשתי לא שייכת לעולם הזה,
יש לי כל הזמן ויז'נים ופלאשבקים שלוקחים אותי כל פעם למין מקום כזה שדומה ליער (זה כל פעם אותו מקום) וגם חלמתי על זה וחלמתי את אותו החלום כמה פעמים.

נגיד חלמתי על בחור לפני 3 שנים בערך, ילד בגילי
ולא ראיתי אותו בחיים שלי ..
לפני שנה (שנתיים אחרי שחלמתי את החלום הזה)
ראיתי את אותו בחור בסופר שליד הבית שלי
איך שהוא יצא לשנינו להיות באותו זמן בקופה ושמעתי אותו אומר שהוא עבר לעיר שלי לפני איזה שבוע (שבוע לפני שהוא בא לסופר ושראיתי אותו)
אז לא ראיתי אותו לפני (הוא אמר שהוא גר בבאמת שבע ואף פעם לא הייתי בבאר שבע)

ואני נשבעת בחיי שהוא היה אותו הנער שהיה לי בחלום שחלמתי נשבעתת!
את לא היחידה יש עוד כמוך אמממ יש פה משתמש שיכול לעזור לך בנוסף לי אם תרצי בפרטי
שואל השאלה:
קמילה קבלו,אני בטוחה שאת כתבת את התגובה ואס אני הגבתי שהיה לי גם חלום כזה עם הבחור..אבן זה מראה שהתגובה שלי נשלחה 2 דקות לפניךך...יש סיכוי שערכת את התשובות או שאני הזויה
אנונימית
ח ח ח ח ח ח ח
לאלא ^
מיקודם שמתי את התשובה הזאת (מה שכתבתי על הבחור)
ואז מחקתי כי חשבתי שיהיו תגובות פוגעניות עלי
ויחשבו שאני המצאתי
ואמרתי לאחד המשתמשים פה שאני אשלח לו את זה בפרטי שאף אחד לא יראה ...


קיצר לא משנה
אבל רק נתתי דוגמא
ומה שכתבתי שם על הבחור זה קשור לעולם מקביל גם זה לא קשור לחלום כלכך
כאילו לא מה שאת התכוונת..
אין דבר כזה קסמים וכישופים
יש תת מודע מעצבן
זה נקרא חלומות נבואיים.
אין מה לפחד מזה
תרגישי גיבורה. או מכשפה בקטע של הארי פוטר, כי למילה הזו יש צליל שלילי. תרגישי כמו מליפיסנט. את מדהימה- כל מה שיש לך זה מאלוהים ואת לא צריכה להרגיש מקוללת. תנסי מדיטציה והתחברות לטבע, תהיי שלמה יותר עם מי שאת. את מדהימה
זה מדהים אולי!
יש הרבה על טבעי קיים ואני חווה הרבה וכן זה בסדר תגידי תודה
ואני חשבתי שאני היחידי שזה קורה לו
ספאם אין כזה דבר על טבעי
אם החיזויים שלך הם מספיק מופשטים, עצם זה שאת תנסי לחפש אותם בכל מיני מצבים יום יומיים סביר להניח שתוכלי להתאים אותם אליהם


ככה עובדים גם מופעי ה"קריאת מחשבות" האלה. מביאים דברים כלכך מופשטים שבטוח קרו למישהו בקהל
הגיעו 3000 צופים, בטוח למישהו מהם יש אדם קרוב שנפטר לא מזמן
בטוח לאחד מהם השם הוא משה? לא? מני? רוני? רועי?
דברים כאלו לא קיימים אני הייתי מתעלמת
גם לי זה קורא אימלה חשבתי שאני היחידה
אנשים, מכשפות קיימות אבל לא כמו באגדות, זה לא שהן עכשיו עם אף ענק וארוך ועם איזה כובע, לא!
וזה שאת חוזה את העתיד לא אומר שאת מכשפה
זה גם לי התחיל לפני כמה שנים... זה קורה פעם בכמה חודשים... זו פשוט יכולת אינטואיטיבית גבוהה, הרבה אינטואיציה, והרבה עבודה של התת מודע (שמריץ מקומות ומכרים ויוצר סיטואציות שיכולות לקרות). בקיצור אני יודעת בדיוק על מה את מדברת, זה לא נפוץ אבל זה גם לא ממש נדיר, את לא צריכה להילחץ, ואם אין לך כוח לזה את יכולה פשוט להתעלם לא יקרה כלום
בבקשה תפני אלי בפרטי אני חייבת לדבר עם מישהו שזה גם קורה לו
גם אני כזו, ולא.
גם לי זה קורה...לפעמים אני מתעוררת מחלום ואחר כך רואה את המקום הזה בסרט או משהו...הכל טוב
אמאלה טוב לדעת שיש עוד אנשים כמוני ואני לא המוזרה היחידה פה כי גם לי יש את זה ואני מרגישה ממש מוזר עם זה
כולם פה נביאים מה אני אגיד לכם
גם לי זה קורה מלא, באמת שהייתי חולם משהו ואז פתאום זה היה קורה, טוב קרה, זה כמעט ולא קורה יותר, מקווה שזה יחזור
את מהנוקמים
זה קרה לי מליון פעם חלמתי שחברה שלי גוזרת את השיער והיא גזרה חלמתי שידיד ממש טוב שלי יעזוב את הבית ספר שלנו והוא עזב וזה קרה לי עם עוד מלא סיטואציות
יש לי הרגשה שזה מה שאני הולכת לכתוב עכשיו. במוח שלנו יש כל מיני אחוזים שאנחנו משתמשים בהם, בממוצע בני אדם משתמשים בערך ב6 אחוז מתוך 100 אחוז שזה כל התאים במוח, נגיד גאונים כמו איינשטיין וכמו משתמשים ב8-9. אלוהים נגיד משתמש ב100, בגלל שהוא משתמש בככ הרבה כוח הוא גם יכול להיות רוחני. כנראה יש לך תאים במוח שהתפתחו מהאשר שאר האנשים הממוצעים וזה דווקא מגניב, לדעתי זה לא משהו שקורה סתם לפעמים לאנשים שהם רואים מקום ואז פתאום הם באנת רואים אותו. סתם נראלי שזה ככה
עריכה: על מה ולמה 6-?
לא מכשפה...
יש מלא אנשים שמדווחים על חלומות נבואיים לפחות פעם אחת. אצליך זה פשוט בכמות הרבה יותר גבוהה
די לראות יומני הערפד כל היום
גם לי זה קורה, זה סימן מלמעלה שאת במקום הנכון בחיים שלך.
את מפחידה
אנונימית
את לא מכשפה זה בטוח..
אבל כנראה שיש לך אינטואיציה מאוד חזקה.
תקשיבי זה שחלמת חלום ואחרי 20 שנה קרה משהו דומה תזה לא אומר שום דבר, כל חלום הוא 7 דקות מה שאומר שאת חולמת הרבה, מה שאומר שמין הסתם חלקם יהיו דומים לדברים במציאות
מגניב
^^^^^^^ מה? מאיפה הבאת את השטויות האלה? כולם משתמשים ב100% מהמוח וזה רק מיתוס שמשתמשים ב10% אחוז אולי לא יודע מה. פעם הבאה שאת שומעת משהו שנשמע לך הגיוני תחפשי בגוגל ותבדקי מה התשובה האמיתית כי את טועה ומטעה
שמעי אין לאף אחד הסבר לזה... גם אם את מכשפה או שיש לך כוחות אני לא רואה סיבה שזה יפריע לך
יאא מגניב
בא לך להביא לי קצת מהכוח שלך?
זה כן כח מיסטי ולא לכולם יש את זה, את התברכת ביכולת על חושית גם לאחותי יש את זה.
אם גם קרו לך מקרים שידעת על אנשים דברים בלי שהם סיפרו לך ידעת מה מישהו חושב/מרגיש תדעי שזה חלק מזה.
ואת ממש לא מכשפה זה דבר מאוד טוב את צריכה לדעץ איך להשתמש ביכולת להזאת לטובה
מנחשת שקוראים לך בוני
אנונימית
^וואי וואי אם צדקת
תבדקי אולי זה ּּּּּּּּ דזה ג'ה וו אבל בכללי אנשים כאן לא בדיוק יכולים לעזור, אני למשל מגיל קטן יכלתי לפעמים לראות את העולם בצורה שונה מרוב האנשים וזה הפחיד אותי וחשבתי שמשהו במוח שלי לא בסדר ולא ממזמן שיתפתי מישהי שסמכתי עליה והיא אמרה לי דברים שאולי יעזרו גם לך... שזה נורמלי שזה לא נורמלי ולתת לזה להיות וגם להנות מזה כי זה מתנה שהעולם נתן לי/לך כדי שנדע לנצל אותו
אנונימית
היי זה קרה לי הלילה!
חלמתי על הגמר וכשקמתי שלחתי לחברות שלי את סדר היציאה של המשתתפים וזה היה נכון!!!
מזל שהתערבתי זכיתי במלא דברים!
שואל השאלה:
לא מודע לעצמי מה קשור 20 שנים?אני מדברת איתך על תקופה של שנתיים שזה כבר קורה
אנונימית
אני אומר לך 20 שנה כי את חושבת שאם קורה משהו דומה לאחד מהחלומות שלך אחרי כמה שנים אז זה אומר שיש לך כוחות, זה כמו שאני אחלום חלום שאני הולך לסופר ואומר למישהו שלום ואז אזכור את זה כל החיים וחרי 20 שנה שזה סוף כל סוף קרה אני אחשוב שיש לי כוחות. אם היית חוזה את הקורונה, או משהו יחיד במינו שלא קורה כל יום ב4 בצהריים אז אולי, אבל החלומות שלך מאוד פשוטים, נסעת במכונית לרעננה וחלמת בחלום שאת נוסעת במכונית? וואי וואי איזה כוחות על
שואל השאלה:
זה תא החלום שנסעתי במכונית בחלום וגם במציאות.
אני נסעתי עם היועצת בחלום בכביש ברעננה
אחרי כמה זמן נסעתי באותו כביש,במיניבוס עם הנבחרת שלי.אני חזיתי את זה שהייתי שם,בכביש הזה
אנונימית
שמעי, זה נקרא חלומות נבואיים
יש לי את זה מאז שאני קטנה
את לא מכשפה ולא כלום
התברכת. זהו.
די עם השטויות האלה די. תעשו כולם בדיקת מציאות
אנונימי
אצ הזויה
אנונימית
אימאלה אני וחברה שלי בדיוק ככה רק שלפעמים אנחנו מצליחות גם לשלוט על מה שאחרים עושים לא יודעת להסביר אבל גילינו כת אחת עת עצמה מזמן אבל אח. על השניה גילינו רק בקורונה אז אחרי שהכל ייגמר אנחנו רוצות להיפגש כדי ללמוד לשלוט בזה ולהבין מה קורה לנו אנחנו חשבות לנסות להעלות מישהי שתלמד אותנו
לכי לפסיכולוג ילדה
בעיה נפשית.