9 תשובות
לא כי גיל ההסכמה הוא 16 ואת לא יכולה לצאת עם מישהו בן 20 מבחינת החוק כשאת בת 15
תחכי לגיל 16 ואחר כך זה יהיה בסדר, למרות שזה גם גבולי
תחכי לגיל 16 ואחר כך זה יהיה בסדר, למרות שזה גם גבולי
שומעת אחותי תעשי מה שבאלך אבל פשןט תשמרי על עצמך.
לדעתי לא, זה לא משנה כמה את בוגרת, אתם בתקופות אחרות בחיים.
תעשו מה שאתם רוצים לפי דעתי זה בסדר
יאללה לכו על זה
יאללה לכו על זה
לא.
לא, ואת לא באמת בוגרת יותר מבת 20, את רק חושבת שאת כזאת.
ואם את חושבת שאני טועה, נדבר בעוד חמש שנים.
ואם את חושבת שאני טועה, נדבר בעוד חמש שנים.
ממש לא.
ברור שכן אם את מרגישה שזה חיבור מוצלח לכי על זה כי גיל זה רק מספר....
22^ אני מכירה הרבה בנות 15 שבוגרות כל כך הרבה יותר מבנות 20+ שאני מכירה. אז אל תגיד סתם דברים.
ולשאלה- לדעתי 15 ו-20 לא מתאים, כי לא משנה כמה אתם אוהבים אחד את השנייה וכמה בוגרים אתם, אתם במקומות שונים- הוא כנראה בצבא ואת רק התחלת תיכון. זה פחות מתאים בעיניי
ולשאלה- לדעתי 15 ו-20 לא מתאים, כי לא משנה כמה אתם אוהבים אחד את השנייה וכמה בוגרים אתם, אתם במקומות שונים- הוא כנראה בצבא ואת רק התחלת תיכון. זה פחות מתאים בעיניי
באותו הנושא: